Przedszkole nr 1 "Bajkowy Zamek" w Poznaniu

tel. 618 670 914

p1@poznan.interklasa.pl

CAVALIADA I MIKOŁAJKI

Dzień 5 grudnia 2014r. zaczął się dla grupy „Plastusiów” i „Misiów” bardzo ciekawie, już po 8 rano jechaliśmy autobusem nr 64 na Międzynarodowe Targi Poznańskie,  gdzie odbywała się CAVALIADA.

CAVALIADA Poznań po raz piąty odbywa  się w stolicy Wielkopolski. Poznańskie  wydarzenie  otworzyło cykl CAVALIADA Tour w sezonie halowym 2014/15. Rangę zawodów w Poznaniu podkreśliły eliminacje Pucharu Świata! Pan Tomasz Kobierski, wiceprezes Międzynarodowych Targów Poznańskich, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego CAVALIADY Poznań wyjaśnił, że CAVALIADA ma wiele misji. MTP są ambasadorem jeździectwa w Polsce, w zawodach biorą udział jeźdźcy wysoko notowani w rankingu FEI, świadczy, że impreza dobrze promuje Polskę i jeździectwo.

Nasze przedszkolaki miały możliwość oglądania pokazów i zawodów jeździeckich. Zachwyceni oglądaliśmy jazdę, pokazy chodu koni, skoki przez przeszkody. Widzieliśmy również konie w boksach i sposoby ich pielęgnacji, wyposażenie dżokeja i jego strój.  Odwiedziliśmy także Indian, łowiliśmy ryby, były wyścigi żółwi i strzelanie z  łuku. Na koniec spotkaliśmy Świętego Mikołaja, który wspólnie się  z nami bawił i pozował do wspólnego zdjęcia.

Wycieczka na Cavaliadę była bardzo udana i ciekawa.

Bardzo dziękujemy organizatorom za zaproszenie!!!

A po powrocie – miła niespodzianka w sali Św. Mikołaj zostawił dla nas list i prezent. Wszyscy cieszyliśmy, że dzisiejszy dzień był wyjątkowy.